Moj manžel neustále chrápal a nedalo sa s ním spať. Našla som ale jednoduchý spôsob, aby už NIKDY nechrápal a funguje!

Chrápanie – veľmi nepríjemný jav. Každý, kto chrápe, nedobrovoľne spôsobí veľa nepohodlia pre vedľa spiaceho človeka. Koniec koncov, chrápanie nie je súčasťou normálneho spania, je to zhoršenie okysličenia mozgu – v dôsledku toho sa ráno cítite rozbito a ospalo v priebehu dňa …

Hlavnou príčinou chrápania je zvyčajne považovaný opuch jazyka, a s istotou vieme povedať, že chrápanie spôsobujú aj ťažkosti pretrvávajúce v pečeni. Iba obnovením riadneho fungovania pečene, je možné sa zbaviť chrápania natrvalo.

Na opuch jazyka vám pomôžu logopedické masáže, a vy budete môcť zabudnúť na nepríjemný problém …

V nasledujúcich jednoduchých krokoch si takúto masáž môžete spraviť.

Masáž jazyka proti chrápaniu

  1. Otvorte ústa.
  2. Mierne vysuňte jazyk.
  3. To, čo robí doktor pri prehliadke s drevenou palicou, vy urobte s vaším ukazovákom – zasuňte čistý prst do úst (môžete použiť sterilné rukavice), po koreň jazyka.
  4. Kruhovými pohybmi tlačte smerom dole k brade.
  5. Môžete tiež pridať masáž po stranách a jemne zatlačte i v opačnom smere.
  6. Masáž môže trošku bolieť. Jazyk však vždy stláčajte na príjemnej úrovni. Je potrebné však masírovať až kým prestanete cítiť bolesť.

Voila! Teraz môžete ísť bezpečne spať, bez obťažovania svojich blízkych chrápaním. Ďalším dôležitým bodom je dávivý reflex, ktorý môže nastať po masáži jazyka. Prečítajte si nižšie, ako sa mu vyhnúť!

  1. Vezmite zubnú kefku a masírujte jazyk od špičky ku koreňu. Tak určíte miesto, kde začnete pociťovať dávivý reflex.
  2. Kefka na zuby je skvelým pomocníkom pri masáži jazyka. Ale nesnažte sa pohybovať hlbšie. Masáž môže byť vykonaná aj počas večerného čistenia zubov alebo v čase, výhodnom pre vás. Masáž by mala trvať aspoň po dobu desiatich sekúnd.
  3. Môžete si všimnúť, že po niekoľkých dňoch dávivý reflex pomaly mizne. Pokračujte v cvičení zvýšením masáží.
  4. A teraz to hlavné pre vás – k rozvoju tejto oblasti. Nie je potrebné sa pohybovať veľmi ďaleko.
  5. Po prekonaní prvej prekážky začnite masírovať ďalšie pásma nachádzajúce sa hlbšie o 0,5-1 cm. Ak prestanete mať dávivý reflex, zvládli ste úlohu.
  6. Uvedomte si, že požadovaný účinok sa nenastane rýchlo. Možno budete potrebovať asi mesiac, aby ste dosiahli zníženie dávivého reflexu. Neprestávajte trénovať každý jediný deň..
  7. Ak sa vám dávivý reflex vráti, znovu začnite s masážami.

Vaše zdravie závisí od vás! Ak je chrápanie vaším problémom, je nutné, aby ste sa ho pokúsili vyriešiť, čo najskôr. Ako môžete vidieť, nie je nutné robiť nič komplikované! Vy sami doma môžete vykonať takýto postup. Vaše hrdinské činy budú určite ocenené.

Pokojné sny! Ak viete o niekom, kto má podobný problém, odporučte mu túto radu.

zdroj: takprosto.cc

You Might Also Like