MISIA BRUCHO! 8 JEDNODUCHÝCH A NENÁROČNÝCH CVIČENÍ, KTORÉ STIHNETE AJ RÁNO!

Snívate o plochom a vypracovanom brušku? Ste na správnej adrese. Máme pre vás 8 jednoduchých a účinných cvikov, ktoré vám k vypracovanému bruchu pomôžu. Znie to ako výzva, čo poviete?

1. cvik

1. Ľahnite si na brucho. Oprite sa o predlaktia tak, aby boli v pravom uhle.
2. Ramená by mali byť presne nad lakťami.
3. Zdvihnite trup opierajúc sa o prsty nôh a napnite brucho.
4. Nezdvíhajte zadok príliš vysoko a nemajte panvu ani príliš nízko pri zemi. Päty, bedrá a ramená by mali byť v jednej výške.
5. V tejto polohe vydržte určitý počet sekúnd – začiatočníci asi 30 sekúnd a každý týždeň o 10 sekúnd viac.

2. cvik

1. Dostaňte sa do pozície ako v cviku 1, ale držte sa na dlaniach.
2. Následne sa obráťte bokom opierajúc sa o ľavú ruku. Pravú zdvihnite tak aby tvorila s ramenami a ľavou rukou jednu líniu.
3. Udržte vzpriamenú pozíciu, zdvihnite zadok a vydržte v tejto polohe asi 20 sekúnd.
4. Vráťte sa do východiskovej pozície.
5. Opakujte aj na druhej strane. Každú ruku 4x.

3. cvik

 1. Dajte sa do pozície ako v cviku 1 a oprite sa o dlane.
2. Pamätajte na stiahnuté brucho, rovný chrbát a napnutý zadok.
3. Zdvihnite pravú ruku s jednokilovou činkou až do výšky podpazušia.
4. Vráťte ruku do východiskovej pozície a opakujte s druhou rukou.
5. Zopakujte na každú ruku 20x.

4. cvik

1. Dostaňte sa do pozície ako v cviku 1, len na dlane.
2. Pravú nohu zdvihnite (celý čas musí byť vystretá), a vráťte na miesto.
4. Opakujte s druhou nohou.
5. Cvičte asi minútu.

5. cvik

Toto cvičenie je podobné predošlému, ale okrem nohy zdvihnite aj opačnú ruku, tzn. pravá noha a ľavá ruka, ľavá noha a pravá ruka. Cvičte asi minútu. Majte na pamäti stiahnuté brucho a napnutý zadok.

6. cvik

1. Pozícia ako v 1. cviku, avšak na dlaniach.
2. Následne podsuňte ľavú nohu k pravej ruke a potom naopak.
4. Cvičte asi minútu.

7. cvik

1. Ľahnite si na bok. Oprite sa o predlaktie a druhú ruku si dajte vbok a vrchnú nohu položte pred nohu opierajúcu sa o podložku.
2. Zdvíhajte bok nahor a opakujte pohyb smerom nahor a nadol.
3. Skúste udržať rovnováhu, držať brucho stiahnuté a ramená vzpriamené.
4. Opakujte 30 sekúnd na každú stranu.

8. cvik

Ľahnite si na podložku. Zdvihnite sa na dlane. Dlane by mali byť v jednej línii s ramenami. Napnite brucho. Robte kliky. Opakujte 10x-krát po 3 série.

Zdroj: ofeminin.pl

You Might Also Like