Málo uhľohydrátov, viac tukov! S touto diétou pôvodom zo Švédka pôjdu kilá dolu raz dva

Táto diéta pre spaľovanie tuku sa zdá byť paradoxná. Veď v tejto diéte je nutné jesť veľa tuku. Ale výsledok … strata nadváhy, budete sa cítiť skvele, žiadne hladovanie a upevnenie zdravia: to hovoria tí, ktorí túto diétu využili.

Low Carb High Fat (málo uhľohydrátov, viac tukov) – systém stravovania sa, ktorý je veľmi jednoduchý: treba konzumovať minimum cukru a škrobu a viac potravín bohatých na tuky, bielkoviny a vlákninu.

Diéta na tukoch

Ide o skutočnú revolúciu v jedení. Vysoko tučná diéta získala šialenú popularitu vo Švédsku a potom sa dostala do celého sveta.

Hlavnou výhodou LCHF je, že človek netrpí hladom. Úbytok na hmotnosti prebieha ľahko, pretože mastné jedlá napĺňajú. Hladina cukru v krvi sa stabilizuje a nie je potreba zjesť také množstvo jedla.

Budeme pokračovať do hlavného menu. Tieto produkty sa odporúča jesť v primeranom množstve. Dokonca aj keď na prvý pohľad budete jesť trochu viac, nie je to zle. Za niekoľko dní neskôr bude vaše telo zrekonštruované a k nasýteniu dôjde veľmi rýchlo.

Čo možno jesť:

  • Mäso, ryby, hydina, morské plody
  • vajíčka
  • Slanina, šunka
  • Párky, salámy – len veľmi vysokej kvality s minimom aditív
  • Smotana s obsahom tuku 30-40%
  • Kyslá smotana – len tučná
    Veľmi tučný tvaroh
  • Syr a tvrdé (najtučnejšie), a mäkké: gorgonzola, brie, camembert, mozzarella
  • Všetky druhy mastných omáčok bez pridaného cukru
  • avokádo
  • Zelenina rastúce nadzemne – uhorky, paradajky, papriky, kapusta, karfiol, brokolica, tekvica, baklažán, špenát, zelené fazuľky, špargľa, hlávkový šalát a rôzne byliny
  • reďkovka
  • olivy
  • Citron, Limetka
  • huby
  • tofu
  • maslo
  • Rastlinné oleje s nízkym obsahom omega-6 mastných kyselín: kokosový orech, ľanové semená, olivový olej, repkový olej (lisované za studena)
  • obilniny a semená: Chia, ľan, sezam

Pokiaľ ide o nápoje: sýtená voda aj bez, čaj, káva – bez cukru, káva so smotanou

Čo možno jesť v obmedzenom množstve

  • Bobule, najlepšie kyslé
  • orechy
  • tekvica
  • Prírodné sladidlá: erytritol, stevia, isomaltooligosacharidy
  • suché víno
  • Vodka, whisky, gin, brandy, rum, tequila

Čo nejesť vôbec

  • Mlieko, jogurt
  • Mrkva, repa, cibuľa
  • zelený hrášok
  • čokoláda
  • slnečnicový olej
  • cukor
  • múčné výrobky
  • Obilniny a celozrnné obilniny, ovsené vločky, pohánka, kukurica
  • ryža
  • Cestoviny, rezance, cestoviny
  • Fazuľa (červená, biela)
  • sušené ovocie
  • Sladké jogurty a tvarohy
  • zemiaky
  • Kečup, sladké a kyslé omáčky a iné omáčky s pridaním cukru

Predstavíme vám príklad na vysoko tučnú diétu. A ako je to chutné … Je veľmi plná a výživná na celý deň. Uisťujeme vás, že po niekoľkých dňoch si budete robiť polovičné porcie a budete sa cítiť skvele. A kilá odídu!

Menu na Low Carb High Fat Diétu

raňajky

Praženica z 3 vajec s paradajkami, slaninou, syrom suluguni, zelené, uhorky, zeler.

desiata

Káva so smotanou (obsah tuku 35%), smotanový syr a kyslá smotana.

obed

Kuracie prsia, karfiol, maslo, šalát z čerstvej zeleniny s kyslou smotanou.

večera

Kuracia pečeň dusená na smotane, vyprážaná cuketa, paradajkový šalát, cibuľa, zeler, vlašské orechy s kyslou smotanou. Čaj so smotanou

Táto diéta, ktorá odstráni tuk z bokov, brucha a stehien je extrémne efektívna! Ukážte svojim priateľom túto čarovnú ponuku, budú šťastní.

 

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

You Might Also Like