Mala obrovské bolesti chrbta. Vďaka týmto cvičeniam ju už nič nebolí!

Ak trpíte na bolesť chrbta, máme pre vás niekoľko cvičení, ktoré vám pomôžu zbaviť sa bolesti. V dnešnej dobe pracuje mnoho z nás v kancelárii a stále viac ľudí trápi bolesť chrbta.

Dôležitá je predovšetkým prevencia. Pri sedení a chôdzi sa snažte udržiavať správnu pozíciu tela. Stres je jedným z faktorov, ktoré negatívne ovplyvňujú naše telo, takže je dobré sa mu vyhýbať. Pokiaľ máte nepohodlný matrac, je vhodné jo vymeniť.

Cvičenie, ktorý uvidíte, sa zameriava na bolesti v oblasti bedier. Pokiaľ ho cvičíte správne, môže priniesť aj okamžitú úľavu. Niekedy je zas nutné cvičiť pravidelne, aby sa dostavili rýchle výsledky. Autori filmu odporúčajú sa pred vyskúšaním cvičenia poradiť s lekárom. Nie sú totiž vhodné pre všetkých. Môže dôjsť k úrazu alebo nepravidelnému krvnému obehu. Ak počas cvičenia cítite bolesť, prestaňte cvičiť. Pohyby by mali byť opatrné a pomalé.

Pokiaľ chcete bolesť zmierniť, vyskúšajte toto cvičenie: 1. Položte sa na brucho a potom zdvihnite hrudník a pozerajte sa smerom nahor. Podopierajte sa rukami. V tejto pozícii vydržte 8 sekúnd. Potom opakujte.

2. Ľahnite si na chrbát a pokrčte kolená. Bedrá zdvihnite hore tak, aby vznikla medzi hlavou a kolenami rovná línia. V tejto pozícii vydržte 5 sekúnd. Potom toto cvičenie ešte raz zopakujte.

3. Ľahnite si na chrbát kolená pritiahnite je čo najbližšie ku hrudi, objímte ich rukami. V tejto polohe vydržte 8 sekúnd. Cvičenie opakujte.

Sledujte celé video:

 

 

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

You Might Also Like