Dosiahnite aby váš krk vyzeral mladšie. skúste toto!

Nanešťastie, jedným z prvých príznakov starnutia je ovisnutá koža na krku. Prečo? Krčný kožný sval – platysma nie je prichytený na žiadnej kosti alebo väze, ktorý by zabezpečoval jeho stabilitu, preto postupom času začne ovísať. Toto je hlavný dôvod prečo pokožka v oblasti krku stráca svoju elasticitu. Veľa žien míňa tisíce eur na drahé kozmetické produkty, ktoré neprinášajú očakávaný výsledok. Prečo takto zaťažovať svoju peňaženku, keď výsledok možno dosiahnuť aj prírodnou cestou? V tomto článku vám ukážeme 5 jednoduchých spôsobov, ktoré váš krk omladia.

  1. Zvýšte prísun vitamínu C

Všetci vieme, že vitamín C je jeden z najlepších prírodných antioxidantov.  Môžete ho získať cez stravu (napr. citrusy) alebo príjmom doplnkov výživy. Výskumy ukázali, že ak do starostlivosti zahrniete aj vyživovací krém s ochranným faktorom, dosiahnete skvelé výsledky. Slávna dermatologička Beatriz Molina, odporúča sérum s obsahom kyseliny askorbovej, pre rýchlejšie vstrebávanie do pokožky.

  1. Nevystavujte sa slnku

UV žiarenie škodí pokožke vášho tela nielen v oblasti krku. Ak sa opaľujete, nezabudnite na ochranný krém najmenej 30 SPF  s obsahom zinku a titánu, nakoľko obe chránia pred UVA a UVB lúčmi. Krémom na opaľovanie sa natrite stále, keď sa chystáte na slnko, nielen ak sa idete opaľovať.

  1. Pravidelne cvičte

Všetci vieme, že cvičenie je extrémne dôležité a vo všeobecnosti aj zdraviu prospešné. To isté platí aj o svaloch na krku. Pravidelným cvičením zameraným na krčné svaly, krk spevníte a zlepšíte jeho vzhľad. Posledné štúdie preukázali, že ľudia, ktorí cvičia aspoň 2x týždenne majú elastickejšiu pokožku. Cvičenie takisto zlepšuje krvný obeh a distribúciu kyslíka do svalov.

  1. Doplnky obsahujúce kolagén 

Viete čo je kolagén? Ide o časť spojivového tkaniva kože, ktoré zabezpečuje pokožku pevnú a podporuje tvorbu nových kožných buniek. A takisto je extrémne podstatný pre elasticitu pokožky. Veľa dermatológov sveta odporúča užívanie doplnkov stravy obsahujúcich kolagén.

  1. Pred spaním konzumujte mastné kyseliny 

Mali by ste vedieť, že omega-3 a omega-6 mastné kyseliny sú dôležité pre zlepšovanie kvality pokožky, pretože podporujú tvorbu kolagénu a obnovu kožných buniek. Najbohatším zdrojom  týchto mastných kyselín sú: losos, sardinky, avokádo, špenát, ľanové semienka a jadierka tekvice. Konzumácia týchto potravín sa odporúča hodinu pred spánkom.

Veríme, že vám tento článok pomohol!

Zdroj: http://www.healthylifetricks.com/

You Might Also Like