Diéta 5:2 je jednoduchá, ale veľmi účinná. Okrem straty hmotnosti sa pozitívne odrazí aj na vašom zdraví

Conceptual fat overweight obese female vs slim fit healthy body after weight loss or diet with muscles thin young woman on blue. A fitness, nutrition or fatness obesity, health shape 3D illustration

Počuli ste už o diéte 5:2? Ide o novinku, ktorú si pre pozitívne účinky zaručene zamilujete.

Dr. Michael Mosely zo strany BBC začal dávať do povedomia novinku vo svete zdravia, ktorou je diéta 5:2. Jej podstatou je jesť 5 dní a 2 dni sa postiť, teda vynechať veľké množstvo stravy. Okrem toho, že vďaka tejto diéte zažijete úžasnú stratu hmotnosti, ktorá bola zdokumentovaná aj televíznym programom, sa môžete tešiť aj na to, že budete vyzerať mladšie a zdravšie, čo sa odrazí najmä na vašej tvári.

Jeden z doporučených spôsobov, ako by ste mali diétu 5:2 skúsiť, spočíva v tom, že 5 dní jete normálne a počas dvoch dní znížite prísun potraviny na štvrtinu normálnych dávok, čo je asi 600 kalórií pre mužov a 500 pre ženy. Samozrejmosťou je piť počas dňa veľkého množstva vody a čaju.

Ľudia, ktorí túto diétu držali, prezradili, že sa nikdy necítili lepšie. Výskumy zistili, že občasné hladovanie (tzv. prerušovaný pôst) je zdraviu prospešné, pretože pomáha znižovať riziko vzniku viacerých chorôb, najmä rakovinu, kardiovaskulárne choroby či diabetes.

 

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

zdroj: healthiestalternative.com

You Might Also Like