Cvičte takto každý deň 6 minút a uvidíte, čo sa stane s vaším bruchom!

Mnohí veria, že stred tela a brucho sú rovnaké, pokiaľ ide o cvičenie. Ale tieto dva pojmy nie sú zďaleka rovnaké. Stred tela zahŕňa brucho, svaly zadku a pása a tiež boky.

Silový tréning svalov podporuje spevnenie svalov, teda aj zlepšenie držania tela, uľaví od bolesti bedrovej oblasti, zvyšuje športový výkon a pomáha zabrániť zraneniu. Tieto cviky budú kultivovať vaše telo a výsledok vás poteší! 

1)

Prvá časť sa skladá z troch jednoduchých cvikov, ktoré budú trvať len 5 minút. Pre koho to nestačí, ten môže opakovať cvičenia.

Cvičenie mrakodrapy – 10 krát na každej strane

Cvičenie Stierač – 10 krát na každej strane

Cvičenie ploché zakrádania – 36 opakovaní

2)

4 náročnejšie cvičenia by mali byť vykonané do 5 minút. Okruh môže byť opakovaný ak sa cítite silnejší.

Cvičenie Tanečnica – 15 krát na každú stranu

Cvičenie Padák – držte po dobu 30 sekúnd

Cvičenie Mŕtvy ťah – 10 opakovaní

Cvičenie Ihla – 10 krát na každú stranu

3)

4 obzvlášť ťažké cviky, vykonajte ich počas 6 minút.

Cvičenie Rak – 6 krát na každú stranu

Cvičenie: Zdvíhanie nohy v tvare hviezdy – 10 krát na každú stranu

Cvičenie V sed – 10 krát na každú stranu

Cvičenie Výdrž – 10 krát na každú stranu

zdroj: bidista.com

You Might Also Like