Chcete vyzerať mladšie a vitálnejšie? Tu máme pár cvikov na tvár, vďaka ktorým vám ostatní budú tipovať o niekoľko rokov menej.

Senior woman anti aging skin treatment before and after

Vrásky sú prvým prejavom starnutia, ako im však zabrániť a udržať si pokožku tváre pružnú a elastickú? Všetko závisí od svalov na tvári. Takisto ako posilňujete brušné svaly, svaly na rukách aj nohách by ste mali posilňovať aj svaly na tvári.Prinášame vám pár cvikov, vďaka ktorým budú svaly na vašej tvári silnejšie a tým bude vaša tvár vyzerať mladšie, chudšie a spomalí sa tvorba vrások.

1. Najskôr treba svaly na tvári rozohriať. Najlepším spôsobom ako si zahriať svaly na tvári je jednoduchý cvik pri ktorom spievate. Sadnite si alebo sa postavte, vystrite však chrbát a spievajte rôzne samohlásky. Najlepšie je keď spievate „I“, „O“, „E“, „A“. Spievajte dokiaľ nepocítite na celej tvári teplo.

2. Sadnite si a zakloňte hlavu. Vysuňte spodnú peru čo najviac, akoby ste sa ňou chceli dotknúť stropu. Podržte takto spodnú peru 5-10 sekúnd. Potom uvoľnite a znova zopakujte. Opakujte 2-3 krát.

3. Postavte sa a vystrite si chrbát. Prekrížte si ruky cez prsia a pomaly zdvihnite bradu ako najviac dokážete, podržte na 10-15 sekúnd a pomaly uvoľnite.

4. Držte hlavu rovno a kútiky pier nasmerujte smerom dolu a vráťte naspäť. Opakujte aspoň 5-krát alebo dokiaľ neucítite napätie v tvárových svaloch. Tento cvik udržuje elasticitu tváre.

5. Sadnite si a vystrite chrbát. Do úst si vložte ceruzku a držte ju pevne medzi perami. Teraz napíšte vaše meno vo vzduchu, ale neotáčajte ani nehýbte pri tom s hlavou. Takto cvičte aspoň 3 minúty a viackrát opakujte.

6. Na precvičenie svalov na krku si sadnite a vystrite chrbát, nakloňte hlavu doprava a snažte sa uchom dotknúť vášho ramena. Pravou rukou tlačte na pravú stranu hlavy proti tlaku vašej hlavy. Držte 10 sekúnd a potom cvik zopakujte na ľavú stranu.

7. Zhlboka sa nadýchnite, spojte tesne pery a nasávajte vzduch. Ruky priložte na tvár tak, že prsty budú zakrývať uši. Začnite tlačiť na tvár a tak vytvorte odpor svalov. Vydržte 5-10 sekúnd a uvoľnite. Opakujte 5-krát.

8. Otvorte ústa tak že perami budete zakrývať zuby. Posuňte si dolnú čeľusť vpred a zatlačte prstami do brady. Snažte sa svalmi na tvári odolávať vašim prstom a zároveň aj svaly uvoľňovať. Opakujte 10 krát.

9. Položte obe ruky pod bradu a jazyk zatlačte na dno úst. Zospodu tlačte svojimi päsťami dohora a súčasne svojim jazykom tlačte dolu. Držte 30 sekúnd a uvoľnite. Opakujte 10-krát. Tento cvik posilňuje svaly na čeľusti aj pod jazykom.

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

You Might Also Like