Bolia Vás kolená? Vyskúšajte túto techniku ​​na rýchlu úľavu od bolestí kolien

Bolesti kolien môžu byť niekedy skutočne nepríjemné a výrazne zhoršujú kvalitu nášho života. Zvyčajne sa jedná o bežný symptóm osteoartritídy. Ide o stav, keď sa opotrebovali chrupavky tvoriace vnútornú výstelku kĺbov a kosti sa potom začínajú o seba trieť na priamo. To je ďalej poškodzuje a vyvoláva silné bolesti.

Bolesť často neustáva a trvá celý deň i noc, čo znemožňuje vykonávať aj mnohé bežné aktivity. Odhaduje sa, že v staršom veku týmto zdravotným problémom trpí až 50% ľudí.

Ak ste si doteraz mysleli, že odstrániť túto bolesť je ťažké alebo nemožné, mýlili ste sa!

Existuje jedna veľmi jednoduchá a zároveň efektívna technika, ktorá vám pomôže sa tejto bolesti už za krátku chvíľu zbaviť.

Nie je síce trvalá, bolesť sa po čase môže znovu vrátiť, ale zopakovaním tejto techniky si môžete vždy aspoň na nejaký čas uľaviť.

Trvalejšie riešenie zahŕňa užívanie doplnkov stravy, ktoré podporujú regeneráciu kĺbových tkanív kolien, ako je napríklad chondroitín sulfát alebo želatína.

Pri silnej bolesti však človeka vždy najviac zaujíma, ako sa jej čo najskôr zbaviť. A práve na tento účel je určená táto technika.

Technika na rýchlu úľavu od bolestí kolien

Vždy, keď cítite bolesť v kolene, znamená to, že priestor medzi kosťami sa zmenšil a kosti sa o seba začínajú príliš trieť.

Budete preto potrebovať tento priestor trochu zväčšiť, respektíve kosti od seba mierne roztiahnuť, čoho dosiahnete pomocou tejto vskutku jednoduché techniky.

Jediné, čo budete potrebovať je uterák a nejakú stoličku alebo kreslo.

Názorne celý proces zobrazuje nasledujúce video v angličtine:

Pre tých z vás, ktorí nerozumiete anglicky, máme stručný preklad.

Postupujte nasledovne:

Vezmite uterák a poskladajte alebo ho zrolujte. Potom si sadnite na stoličku alebo kreslo, vložte si uterák pod koleno čo najvyššie k priehlbine ohnite nohu v kolene a chodidlo si položte na stoličku.

Teraz začnite napínať lýtkový sval a stláčať ním uterák. Po pár sekundách sval znova uvoľnite a takto cvik opakujete 1 až 2 minúty.

Po jeho skončení by ste mali okamžite pocítiť úľavu od bolesti.

Cvik robte podľa potreby a intenzity bolesti niekoľkokrát za deň alebo vždy, keď začnete v kolene pociťovať bolesť.

 

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

You Might Also Like