Ako môžete prirodzene zväčšiť a zaguľatiť svoj zadoček

Nezabudnite, že ste to , čo jete , a ak chcete, aby bol váš zadoček v perfektnom stave, mali by ste jesť správne jedlo, ktoré je rovnako dôležité, ako cvičenie.

Blíži sa plavková sezóna a stále prevláda trend vyrysovaných postáv. Preč sú však doby, kedy boli v móde extrémne vychudnuté telá modeliek. Teraz sa skôr otočíme za pekným, okrúhlym a vyrysovaným zadočkom.

1) Proteíny

Ak už máte zavedenú cvičebnú rutinu, odporúčame, aby ste po cvičení pili proteínový nápoj.

Niektoré prirodzené zdroje dobrých bielkovín sú tuniak, vajcia, morka, kurča, tilapia, strukoviny, tvaroh, červené mäso a akákoľvek ryba (nie vyprážané).

2) Sacharidy

Vymeňte biely chlieb a cestoviny za celozrnné alebo bezlepkové alternatívy. Sacharidy, ktoré vám pomôžu udržať dobré svalstvo, sú quinoa, hnedá ryža, ovos, všetky obilné cereálie, sladké zemiaky a kuskus.

3) Tuky

Na rozdiel od zlých tukov poskytujú dobré tuky široké spektrum zdravotných prínosov. Pomáhajú tiež vyrysovať telo vašich snov a dokonca aj schudnúť. Najlepšími zdrojmi zdravých tukov sú rybí tuk, extra panenský olivový olej, mandle, vlašské orechy a arašidové maslo.

4) Zelenina

Zamerajte sa na zeleninu bohatú na antioxidanty, ako je brokolica, špenát, kel a akákoľvek zelená zelenina. Môžete jej jesť toľko, koľko chcete.

5) Cvičenie

Nezabudnite, že bez cvičenia neuvidíte výsledky, a dokonca môžete nabrať váhu. Rutina cvičenia by mala zahŕňať cviky, ako sú drepy, mosty a výpady.

6) Výpady

Postavte sa rovno s nohami natiahnutými. Vykonajte jeden obrovský krok vpred, nakloňte sa, pomaly spustite telo dole a ohnite obe kolená. Nezabudnite udržať chrbát a hornú časť tela rovno a kolená neohýbajte ďalej než na 90 stupňov. Potom opakujte s druhou nohou vpredu.

7) Most

Ľahnite si na zem na chrbát. Umiestnite paže na boky a ohnite kolená. Vaše nohy by mali byť vzdialené na šírky ramien.

Stlačte päty do zeme, zdvihnite boky z podlahy a vytlačte zadok, zatiaľ čo držíte chrbát rovno. Pri vykonávaní tejto časti pohybu vydýchnite a držte pozíciu niekoľko sekúnd. Dýchajte, ako sa pomaly budete vracať do východiskovej polohy.

 

Zdieľajte článok so svojimi priateľmi, nech majú tiež krásny pevný a guľatý zadoček!

 

ZDROJ: thelightmedia.com

You Might Also Like