Aj vy trpíte poruchami spánku a častým nočným budením. Povieme vám, prečo to tak vlastne je

Zdravý spánok – najdôležitejši činnosť pre fungovanie tela. Bohužiaľ, pre mnoho ľudí sa silný, hlboký spánok nakoniec sa stal nočnou morou. Aj známe príslovie hovorí: „Ráno múdrejšie večera”, lebo spánok najlepšie vyčistí hlavu.

Rôznymi poruchami spánku trpí vo svete tridsať až štyridsať percent dospelých, pričom viac sú postihnuté ženy a starší ľudia.

Pomôže vám pochopiť príčiny, ktoré môžu spustiť prebudenie určitom časovom období.

 

Problémy so spánkom

  1. Je ťažké zaspať od 21:00 do 23:00
    Ľudia, ktorí sa stretávajú s problémom zaspávania počas tohto obdobia, často trpia chorobami imunitného systému. Je potrebné zbaviť sa zlých návykov, ako alkoholu alebo fajčenie, to oslabuje imunitný systém.Tiež, dôvod na prebudenie môžu zahŕňať: stres, duševná porucha, rovnako ako zameranie sa na svoje vlastné problémy.
  2. Prebudenie od 23:00 do 01:00
    V tomto okamihu, v tomto čase väčšinou trpí žlčník. Ak sa pravidelne prebudíte v tomto období, mali by ste venovať pozornosť svojho jedálnička: denné menu, aby ste zahŕňali viac správne, zdravé tuky.Tiež sa o poruchu spánku počas tejto doby, môžu postarať starosti, ktoré si veľmi pripúšťate  Snažte sa zbaviť týchto myšlienok, a váš spánok sa časom zlepší.
  3. Prebudení z 01:00 na 03:00
    Počas tejto doby aktívne pracuje pečeň. S najväčšou pravdepodobnosťou robíte príliš veľa tlak na telo. Je nutné prehodnotiť svoje stanoviská , rovnako ako zbaviť sa zlých návykov, aby všetky orgány pracovali ako hodinky.
  4. Prebudení z 03:00 na 05:00
    Prebudenie medzi 03:00 až 05:00 – telo je ako budíček! S najväčšou pravdepodobnosťou, ste veľmi znepokojení niektorými životnými udalosťami: emócie sú tak hlboké a silné, že nepriaznivo ovplyvňujú kvalitu spánku.Je nutné vyhľadať odbornú pomoc pomôcť vysporiadať sa s všetkými “duševnými” problémami života.
  5. Prebudenie od 05:00 do 07:00
    V tomto okamihu sa aktivuje hrubé črevo, takže nie je nič prekvapujúce, keď sa ráno prebudíte. Začať ráno so šálkou teplej vody vás nabije a váš deň bude plný energie a produktivity.

Samozrejme náš článok – len odhad o tom, aké druhy problémov môže spôsobiť nepokojný spánok. Ak sa prebúdzate v rovnakom čase viac ako jeden mesiac, mali by ste požiadať o radu svojho lekára.

 Prajem všetkým čitateľom zdravie, rovnako ako silný a hlboký spánok!
Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

You Might Also Like