7 vecí, ktoré sa stanú, keď začnete cvičiť Plank každý deň! Začnú sa diať doslova zázraky!4

Niet pochýb o tom, že Plank patrí do skupiny najviac prospešných cvičení pre celé telo. Aby bolo možné ho správne cvičiť, budete musieť pravidelne trénovať a posilňovať svaly.

Toto cvičenie posilňuje stred tela a podporuje chrbticu, čo vedie k správnemu držaniu tela. Tu nájdete 7 najdôležitejších výhod tohto cvičenia.

1) Vylepšené držanie tela
Pravidelné cvičenie Planku povedie k stabilnému a rovnému držaniu tela, pretože silné brušné svaly sú veľmi dôležité pre správnu pozíciu krku, chrbta, hrudníka a ramien.

2) Vyrysovanie stredu tela a lepší výkon
Toto cvičenie precvičia najdôležitejšie svaly, takže ich spevnenie bude poskytovať množstvo výhod napríklad povedie k silnému a tónovanému pozadiu

3) Zrýchlený metabolizmus
Pravidelné cvičenie planku zlepší metabolizmus a spálite tak viac energie, tiež pomáha udržiavať vysokú rýchlosť metabolizmu v priebehu dňa.

4) Vysoká flexibilita
Počas planku, pretiahnete a rozšírite lopatky, kľúčne kosti, a ramená, rovnako ako lakte, prsty a stehná. Plank tiež zapojí šikmé svaly, zatiaľ čo pretiahnete nohy. To vám tiež pomôže ľahšie podporiť telesnú hmotnosť.

5) Zlepšenie celkovej bilancie
Plank zlepšuje rovnováhu v tele, rovnako ako celkový výkon pri všetkých typoch cvičení.

6) Znížené riziko zranenia chrbta a chrbtice
Plank dokáže významne posilniť svaly, bez toho, aby bol vyvinutý veľký tlak na boky a chrbticu. Týmto spôsobom sa môže tiež zmierniť bolesť, a zároveň podporuje celý chrbát.

7) Psychické výhody
Plank môže tiež ovplyvniť vašu náladu a nervy, pretože posilňuje a napína svaly, ktoré prispievajú k uvoľneniu napätia a stresu. Uvoľňuje mozog a je zvlášť výhodný v prípade depresie a úzkosti.

Stačí len stráviť 5-10 minút týmto úžasným cvikom a čoskoro si všimnete neuveriteľné zmeny vo svojom zdraví! Zdieľajte dôvody prečo cvičiť Plank aj s vašimi priateľmi!

You Might Also Like