7 vecí, ktoré by ste podľa trénerov mali vedieť, keď si chcete vytvarovať dokonalé pozadie

Čo si budeme nahovárať, väčšina dievčat sa potí vo fitku hlavne preto, aby mali ploché bruško a šťavnatý zadoček na zahryznutie. Presne to je totiž od ženského pozadia žiaduce. Lenže zbesilé behanie na páse vám zadok naozaj nevytvaruje.

 

Pozrite sa na týchto sedem tipov.

1. Kardio vám pozadí nevytvaruje

Ak to s kardiom preháňate, miesto polovičiek ako zrelé broskyňky, z nich budete mať skôr broskyňu scvrknutú, zrelú tak akurát na marmeládu. Vďaka kardiu totiž spálite všetko, čo si túžite vytvarovať. Preto je viac než jasné, že ak chcete tvarovať, s kardiom sa to nesmie preháňať.

2. Kombinujte

Nielenže vás to bude viac baviť, ak si zostavíte nejaké comba na cvičenie, ale zároveň sa vám zadok vytvaruje rýchlejšie. Kombinujte posilňovanie na strojoch, s vlastnou váhou aj s poriadnou náložou. Tréneri odporúčajú po zahriatí nabehnúť na drepy, mŕtve ťahy a výpady s ťažkými váhami. Pokojne si naložte, čo to ide, samozrejme s rozumom a podľa svojich možností. Stačí tri až šesť opakovaní po dvoch alebo troch setoch.

3. Nezabúdajte na stehná

Zadná strana stehien by sa nemala podceňovať ani zanedbávať. Tieto svaly vám pomôžu k dokonalému tvaru vášho pozadia. Na to sú najlepšie mŕtve ťahy a nemusíte sa báť si poriadne naložiť. Stačí iba pár opakovaní, nie je potrebné sa ničiť. Tieto svaly si navyše na váhu rýchlo zvyknú a vytvarujú sa.

4. Obmedzte pauzy medzi sériami

Pokiaľ si medzi jednotlivými sériami ešte čítate maily alebo fotíte zrkadlové selfie, svaly sa vám nevytvarujú. Obmedzte pauzy len na čas nevyhnutne potrebný na natiahnutie a uvoľnenie svalov. Tvrdá drina sa vám oplatí.

5. Cvičte v celom rozsahu

Špeciálne ak cvičíte na strojoch, naložte si poriadnu váhu a cvičte v plnom rozsahu. To, že máte správnu váhu spoznáte podľa toho, že by vám jej zdvihnutie malo robiť trochu problémy.

6. Zvyšujte váhu

Ak chcete, aby váš zadoček mal presne ten správny tvar, ktorý je žiadúci, navyšujte si váhu každé dva až štyri týždne. Čím ťažšie, tým budú svaly viac vyrysované. Špeciálne pri drepoch telo navyše znesie naozajstnú nálož.

7. Nebojte sa bolesti

Ak budete posilňovať zadok poriadne, malo by vás to druhý deň bolieť tak, že ani nedosadnete na záchod. Lenže toto je dobrá bolesť, ktorá znamená, že vaše telo a svaly silnejú. Takže hor sa do fitka a drepovať pekne nízko!

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

You Might Also Like