7-dňová diéta, ktorá sa stáva po celom svete veľmi populárnou. Môže ju podstúpiť naozaj každý

Nikto vám ohľadom chudnutia neporadí lepšie ako dietológ, ktorý si diétu sám na sebe vyskúšal a dosiahol požadované výsledky. Rimma V. Moysenko je skúsená lekárka, výživová poradkyňa, fyzioterapeutka a láskavo sa podelila o vlastný program na chudnutie, ktorý potrvá len 7 dní.

диета минус 6 кг

Dôležitým faktorom pre dosiahnutie požadovaného výsledku, je podľa dietologičky pozitívny prístup a aktívny životný štýl. Jej obľúbené motto znie: “Náš život je odrazom našich myšlienok.” Jedlo by malo byť pre vás zábavou, ale jeho kvalita a množstvo by mali byť prísne pod kontrolou.

Jedálniček

Pondelok

  • Raňajky – šťava alebo smoothie z čerstvého ovocia a zeleniny s otrubami
  • Desiata – šalát z varenej repy a mrkvy, slivky s vlašskými orechmi pokvapkané rastlinným olejom
  • Obed – varené kuracie mäso so špenátom
  • Olovrant – grapefruit
  • Večera – 100g nízkotučného tvarohu, zeleninový šalát dochutený bielym jogurtom

Utorok

  • Počas dňa si môžete dopriať 2 kusy morského okúňa s kapustou alebo fazuľou a rastlinným olejom. Je potrebné konzumovať zeleninovo-ovocné šťavy a surové ovocie.

рацион для похудения

Streda

  • Raňajky – 200g ryže s dusenou zeleninou, pohár paradajkovej šťavy
  • Desiata – 30g nízkotučného syra, jablko
  • Obed – zelerová alebo brokolicová polievka, plátok ražného chleba a jablko
  • Olovrant – 150g varenej ryby, 200g dusenej zelenej fazuľky
  • Večera – šalát z červenej repy, mrkvy, kapusty a citrónovej šťavy

Štvrtok

  • Vyvážený deň na šťavách zriedenými s vodou v pomere 2:1. Celkové množstvo – 3 litre

Piatok

  • Raňajky – ovocný šalát so pšeničnými vločkami
  • Desiata – chlieb s otrubami, šalát zo zeleru, jabĺk, brusníc, poliaty olivovým olejom
  • Obed – Tanier šošovicovej alebo fazuľovej polievky, 100g kyslej kapusty s maslom
  • Olovrant – 200g mrkvového suflé
  • Večera – 100g varenej ryby, 300g kapustového šalátu

диета

Sobota

  • Raňajky – omeleta z bielkov so špenátom, 100g nízkotučného syra
  • Desiata – ražný chlieb, čerstvý pomarančový džús
  • Obed – 150g vareného hovädzieho mäsa, listový šalát
  • Olovrant – 100g nízkotučného tvarohu s jogurtom, jablko
  • Večera – 100g uvarenej pohanky, 200g šalátu z paradajok a byliniek

Nedeľa

  • Celý deň konzumujte pečené jablká – 1,5kg

как похудеть

Ako môžete vidieť, strava je veľmi rozmanitá. Máte povolené jesť mäso, ryby, mliečne výrobky a šaláty. Metóda Rimmy Moysenko je zameraná nielen na zníženie hmotnosti o 2-6 kíl, ale aj na hĺbkové prečistenie vášho organizmu.

zdroj: sovkusom.ru

You Might Also Like