27 zásaditých potravín, ktoré by ste mali jesť častejšie, aby ste predišli rakovine, obezite a srdcovo-cievnym chorobám

Povedzme si úprimne, že väčšina populácie má zlé stravovacie návyky. Jedlo spracovávané „rýchlo a jednoducho“, jedlo z fast foodov a geneticky modifikované potraviny nemôžu nášmu telu priniesť žiadny úžitok. Nie je to len o príšerných ingredienciách, ktoré sa všade používajú, ale aj o tom, čo toto jedlo robí s hladinou pH v našom tele.

Ľudské telo má predispozície byť zásadité a ak prijímame veľké množstvo tučného jedla, je vysoká šanca, že ide o príliš kyslé potraviny. To má za následok, že hodnota pH v krvi sa môže zmeniť z normálnej zásaditej na extrémne kyslú. Výsledkom je oslabená imunita, teda náchylnosť na rôzne choroby.

Zásadité potraviny

Červená repa

Červená repa je výborným zásaditým jedlom, ktoré má veľmi silné antibakteriálne účinky. Dokonca má schopnosť zbaviť telo voľných radikálov.

Melón

všetky druhy melónov sú skvelými pomocníkmi pre prečistenie čriev as pH 8,5 sú extra zásadité. Vodný melón je navyše bohatý na vlákninu a obsahuje až 92% vody.

Pohánka

Hľadáte náhradu pšenice? Pohánka je tá pravá! Naštartuje váš deň, dodá vám energiu a ochráni vás aj pred pred srdcovými chorobami.

Olivový olej

Tento druh oleja je bohatý na vitamín E a zdravé mastné kyseliny.

Ľanové semienka

Nielen že sú zásadité, ale aj s vysokým obsahom vlákniny a vitamínu E. Pomáhajú poraziť zápal pľúc a pomáhajú odstrániť návaly po čas menopauzy.

Iné zásadité potraviny

Avokádo- Obsahuje zdravé tuky pre srdce

Banány- Zrelé dokážu byť exceletními potravinami.

Bobuľovité ovoce- Je bohaté na antioxidanty

Mrkva- Obsahuje betakarotén a zlepšuje zrak.

Cesnak- Dokáže regulovať krvný obeh

Brokolica- Pripravujte ju nad parou a pomôže vám zmenšiť hladinu cholesterolu.

Hrozno- Bohaté na vitamíny, antioxidanty a navyše znižuje krvný tlak.

Ananas- Vhodný na chudnutie.

Žerucha- Je ľahko stráviteľná, bohatá na enzýmy, ktoré udržujú telo v rovnováhe.

Citrón- Jedna z nejzásaditejších potravín, taktiež pomáha pri nádche a chrípke.

Kyslá kapusta – Obohacuje telo o probiotiká.

Karfiol – Zdravá náhrada chleba

Grep- Zdroj vitamínu A a C.

Morské riasy- Obsahujú železo a odbúravajú prekyslenie.

Quinoa- Udržuje zdravé cukry v krvi

Uhorka- vďaka 90% vody udrží vašu pokožku zdravú, sviežu a mladú.

Petržlen- Prečistí vám črevá

Špenát- Multivitamín z prírody.

Pomaranč – Zatočí s nádchou.

Mango- bojuje s zanesenými črevami.

Papája- Prírodné preháňadlo

You Might Also Like