15 druhov potravín, ktoré môžete jesť a vôbec nepriberiete

Aj v prípade, že ste blázon v udržiavaní vašej postavy, stále existujú potraviny, ktoré môžete jesť bez obmedzenia. Sú bohaté na vlákninu, a hlavne sú nízkokalorické, nasýtia vás a vy vôbec nepriberiete na váhe.

Snažili sme sa zostaviť zoznam týchto potravín. Avšak, mali by ste sa vždy uistiť, že vaša strava je dobre vyvážená s inými druhmi potravín.

POPCORN

Ak si urobíte popcorn, bez masla a cukru (s trochou soli, napríklad), môžete ho jesť bez obáv. Tento spôsob prípravy (asi šálka) obsahuje iba 31 kcal.

STONKOVÝ ZELER

Stonkový zeler má 95% vody. Pomáha vám znížiť nadváhu a detoxikovať svoje telo vďaka svojím močopudným účinkom.

BAKLAŽÁN

Grilovaný alebo pečený baklažán bez oleja činí 24 kcal, takže si môžete vychutnať túto pikantnú vegetariánsku pochúťku bez akýchkoľvek obmedzení.

POMARANČE, GRAPEFRUITY, MANDARÍNKY

Ak chcete schudnúť, veľké množstvo ovocia sa neodporúča, ale citrusové plody sú výnimkou. Sú bohaté na vlákninu a vitamín C. Nasýtia vás, pomôžu s trávením, pečeňou, a pokožkou, a celkovo budete vyzerať zdravšie.

MELÓN

Jedna porcia obsahuje 60-70 kcal, môžete ho jesť každý deň. Melón pomáha vylučovať prebytočnú tekutinu z tela a dobre vás nasýti.

RIASY

Riasy, sú najlepším zdrojom jódu. Pomáhajú funkcii štítnej žľazy, udržiavajú vaše hormóny na normálnej úrovni a bránia priberaniu na váhe.

CUKETA

Porcia cukety je asi 42 kcal. Normalizuje svoj pomer so slanou vodou a zlepšuje funkciu čriev.

UHORKA

Nevyhnutná zelenina pre všetkých, ktorí chcú schudnúť: pomáha bojovať s opuchmi a budete štíhlejší bez ujmy na zdraví.

ČERVENÁ REPA

Červená repa je zdrojom živín, ako je mangán. Pomáha spaľovať tuky, riadiť vaše svaly, a regulovať hladinu cukru v krvi. Priemerná porcia má len 40 kcal.

VAJCIA

Môžete ich jesť kedykoľvek počas dňa aj v noci, bez strachu z priberania na váhe. Samozrejme, že varené vajcia sú lepšie ako tie vyprážané.

ANANÁS

Toto chutné ovocie je najlepší priateľ tých, ktorí chcú schudnúť. Ananás obsahuje bromelain, ktorý aktívne rozdeľuje tuky a pomáha metabolizovať bielkoviny.

JABLKÁ A SLIVKY

Jedno jablko má len 50 kcal. To vám dáva pocit sýtosti a reguluje trávenie. Slivky sú bohaté na vitamín C a draslík, čo udržiava vaše srdce a cievy.

ŠALÁT

Šalát je výborným zdrojom kyseliny listovej a môžete ho jesť za tonu: jeden list šalátu má 3 kcal.

BOBUĽOVITÉ OVOCIE: RÍBEZLE, BRUSNICE, JAHODY

Ríbezle a brusnice sú bohaté na vitamín C, pomáhajú zbaviť sa prebytočnej vody. Jahody sú veľmi výživné a pomáhajú tráveniu, rovnako ako aj vášmu kardiovaskulárnemu systému.

KAPUSTA, BROKOLICA, KARFIOL

Táto vegetariánska zelenina bude vašim spojencom v boji proti nadváhe. Porcia nakrájanej kapusty má len 7 kcal. Samozrejme nemali by ste jesť len kapustu a karfiol, lebo ich živiny sú veľkými rivalmi s jódom, ale môžete ich zahrnúť niekoľkokrát týždenne do svojho jedálnička.

Ak chcete zostať štíhlymi, najlepšie je si dať večeru 3-4 hodiny pred spaním. Takže ak idete do postele o 11 hod, môžete pokojne jesť o 7 hod. Alebo ak chodievate spať o polnoci, tak potom dať si večeru o 8 hodine je úplne v poriadku.

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

You Might Also Like