10-dňová diéta známej dietologičky vám uberie 5 kg! Ideálna je na leto

Dnes do vašej pozornosti dávame diétu, ktorá je navrhnutá na 10 dní a po celom svete slávi veľké úspechy. Jej promotérkou je známa ruská dietologička Margarita Koroleva a u mnohých hviezd šoubiznisu bola diéta zaradená medzi jednoduchý spôsob, ako sa dostať späť do formy. Dodržaním diéty môžete ľahko stratiť až 5 kg za 10 dní, posilniť si imunitu a zbaviť tela toxínov.

Je založená na 3 cykloch a každý z nich obsahuje jeden produkt – ryža, kuracie mäso alebo zelenina. prvé dva ingrediencie sú bohaté na sacharidy a bielkoviny a zelenina obsahuje vlákninu, ktorá urobí poriadok vo vašom organizme a prečistí vás od toxínov.

1.-3. deň

  • prvé tri dni konzumujte ryžu. ráno si dôkladne premyte 250 g ryže, ktoré boli predtým namočené cez noc vo vode. zalejte ju vriacou vodou v pomere 1:2 a varte 15 minút. výsledné množstvo uvarenej ryže si rozdeľte na 6 rovnakých dielov, ktoré budete počas dňa jesť. posledné jedlo by malo byť najneskôr do 8. hodiny večer.

  • Margita odporúča si do ryže pridať aj 3 PL medu a vypiť aspoň 2,5 litra čistej vody.

4.-6. deň

  • nasledujúce 3 dni by sa vaša strava mala skladať len z kuracieho mäsa. 1,2 kg kuracieho mäsa si pripravte na pare a mäso opatrne oddeľte od kostí. rozdeľte kusy mäsa na 6 rovnakých porcii, ktoré taktiež skonzumujte najneskôr do 8. hodiny večera. med však nie do týchto 3 dní zahrnutý, no väčšie množstvo vody je nutnosťou.

  • 7.-10. deň

    • Po 3 dňoch jedenia kuracieho mäsa prichádza na rad zelenina. Zvyšné 4 dni budú pozostávať z 500 g varenej alebo dusenej zeleniny a 500 g čerstvej zeleniny. Všetko opäť rozdeľte na 6 porcii a konzumujte najneskôr do 8. hodiny večer.

    Med môžete pridať do vody , ktorú si tiež dopravte v požadovanom množstve ako predtým. hlavný bonus – zelený čaj, ktorý môžete piť v rôznom množstve, no nezabúdajte, že odvodňuje.

    Diéta nie je určená pre tých ľudí, ktorí sú zvyknutí jesť čokoľvek a zrazu sa rozhodnú, že prejdú na tento 10-dňový režim. výsledkom budú negatívne dôsledky na organizme, čo im určite nepomôže pri zhadzovaní kilogramov.

    Naopak, je to vhodné pre tých, ktorí si už svoje stravovacie návyky upravili a chcú proces chudnutia o niečo viac zrýchliť, napríklad pred dôležitou udalosťou.

    Podeľte sa o tento článok aj s vašimi priateľmi!zdroj:takprosto.cc

You Might Also Like